צריכים עזרה?

יש לכם שאלה?

אנחנו פה בשבילכם!

אבל רגע לפני שתשלחו, תציצו, אולי כבר מישהו שאל את זה קודם, לפניכם.

שאלות בנושא רישום וכניסה

במידה ולא קיבלת קוד אימות לנייד, יש אפשרות לקבל את הקוד במייל. לאחר ניסיון שליחת SMS יופיע בתחתית המסך כפתור 'שלח קוד לדוא"ל', לחצו עליו, והקלידו את הקוד אשר נשלח לכם במייל.

נכון לכרגע המערכת נתמכת רק בדפדפן ״כרום״. במידה ואת או אתה משתמשים בדפדפן אחר, אנא פתחו מחדש באמצעות chrome. אין לכם chrome? אפשר להוריד מפה.

עדיין נתקלים בבעיות? אנא שלחו לנו קריאה.

שאלות בנושא הפעלת הפורטל

צריך לפנות ללקוח על מנת שיעלה את ההזמנה הנכונה.

אנחנו עובדים כל הזמן על קיצור זמני הסריקה ודיוק הנתונים, יתכן והקובץ כבד אז יש להעזר בסבלנות. נא להקפיד לא לסגור את הדפדפן.

לאחר ההתחברות למערכת, תוכלו להיכנס מהתפריט בצד ימין למסך הזמנות. שם מופיעות כל ההזמנות שהלקוח העלה על מנת לקבל את החשבונית.

 נא לשים לב כי ניתן להעלות קבצי PDF בלבד (אי אפשר להעלות קבצי תמונה למשל). תוכלו לדעת את סוג הקובץ באמצעות שמו – לאחר שם הקובץ מופיעה נקודה ואז סוג הקובץ. במידה והקובץ הינו מסוף PDF אך עדיין לא עולה, אנא צרו קשר עם התמיכה.

על ידי לחיצה פשוטה, כל שדה ניתן לשינוי. פשוט מקלידים את הסכום הנכונים וממשיכים.

במסך בצד ימין למטה יש כפתור פנייה בצ'אט לנציג. הפנייה תופיע אצל כל הנציגים שלנו ואנו משתדלים לענות בצורה המהירה והיעילה ביותר 🙂

שאלות חשבונאיות

כן, אם למשל שירות X תנאי התשלום שלו הוא שוטף+60 ועבור שירות אחר התנאים הינם שוטף +90 יש להוציא עבורם שתי חשבוניות נפרדות.

לא, יש להוציא חשבונית מס / קבלה נפרדת עבור כל עסקה על מנת לסגור את הפעולה בפורטל, וכמובן לשייך חשבונית מס / קבלה לכל חשבונית עסקה מאושרת. שימו לב שסך חשבונית המס צריך להיות שווה לסך חשבונית העסקה.

כרגע המערכת אינה תומכת במצב זה, על חשבונית המס וחשבונית העסקה להיות זהות מבחינת הסכומים בכדי שניתן יהיה לבצע את הקישור בינהן.

לא מצאתם תשובה? נשמח לעזור!